pondělí 25. srpna 2014

MUSÍM BÝT TERI BLITZEN? :O

V první řadě chci říct, že Teri mám moc ráda. Je sympatická, hezká, má super články a názory, ale co může za její úspěch? Je to tím, že je jí 14 a už má tak rozumné názory, nebo na sebe umí dobře upoutat pozornost?

Asi snad každý, kdo Teri sleduje ví, že její rodina je finančně zabezpečená natolik, že má Teri spoustu super věcí apod. V hodně videích (např. když ukazuje, co dostala k Vánocům) se snaží, aby to nevypadalo, že se s tím chlubí a ostatní k tomu pak neměli hloupé připomínky. Ale 99% lidí, co jí za to nějak nadávají, jí to závidí, i když si to nechtějí přiznat. Sice né každý by hrozně chtěl všechnu elektroniku od Applu, ale snad nikdo by se nezlobil, kdyby to doma měl. Myslím si, že na to jak Teri vypadá, co všechno má apod., není vůbec namyšlená, i když má opravdu na co.

Řekla bych, že je poslední dobou jedna z nejznámějších českých youtuberek, ale čím to je? Je to opravdu proto, že má tak pěkné vlogy a dobré názory, nebo je to právě o jejim vzhledu? Můžu se i já dostat tam, kde je teď ona?
Myslím, že je to tak trochu oboje. Rozhodně je to hlavně pro to, co říká, ale to že ve svých 14 letech vypadá na 17 (a ještě k tomu na krásnou sedmnáctiletou holku), na to má jistě taky vliv.

A v tomhle článku chci upozornit právě na to, jak jí hodně lidí kritizuje kvůli tomu, že je rozmazlená apod.
Myslím, že kdo jí opravdu osobně nezná, nedokáže posoudit, jestli je rozmazlená nebo ne, ale co všechny vede k tomu, že jí to píšou? Když mi je někdo něčím nepříjemný nebo nesympatický, tak ho prostě nesleduju a nevšímám si ho. A rozhodně nemám potřebu, mu pod videa/články nějak nadávat. Já nepatřím ani mezi ty, co jí píšou, jak je dokonalá, ale když se mi něco od ní fakt líbí, tak jí tam samozřejmě napíšu, že se jí to povedlo, protože to vždycky potěší. Teri Blitzen fakt obdivuju za to, kam až se dostala.
Ale nedokážu si představit, že by mi třeba lidi nadávali za to, že mám iPhone apod. Opravdu nechápu, kde se to v lidech bere, že mají potřebu jí něco takového psát.

Když jí zavidím úspěch---snažím se být taky nějak úspěšná,
když jí závidím drahé věci---snažím se, abych si je taky jednou mohla koupit,
když jí závidí krásu---snažím se vypadat tak, abych byla spokojená sama se sebou,

Tohle si řekněte a nikoho nejhejtujte, protože tím si opravdu vůbec NEPOMŮŽETE... ;) A klidně mi sem napište, co si o Teri myslíte vy.

Bye, Bye ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat