pondělí 25. srpna 2014

NEW SCHOOL..NEW PERSON?

Ahoj všichni, od září jdu na střední školu. Když jsem se loučila se svou starou třídou, nesla jsem to celkem špatně. Měli jsme takovou ''besídku'', abychom se rozloučili se školou a učitelema, ale i mezi sebou. Samozřejmě jsem celé loučení hystaricky probrečela a nedokázala jsem si představit, že budu bez své třídy.

Po loučení nás čekal ještě rozlučák v lese, který je pro mě opravdu nezapomenutelnou vzpomínkou. Jenže mi to moc nepomohlo, abych se se všemi rozloučila. Měli jsme (až na pár výjimek) ve třídě hrozně hezké vztahy a já si nedokážu představit, že je všechny nebudu každý den potkávat ve škole.

Asi před měsícem jsem se rozhodla vytřídit a vyházet všechny nepotřebné sešity a podobně. Ale mezi sešity jsem měla i všechny možné vzkazy a kraviny, co jsme si ve třídě psali. Nebyla jsem si jistá, jestli jsem tak trochu připravená to všechno vyhodit a zapomenout, ale věděla jsem, že čím dřív to vyhodim, tim líp. Samozřejmě jsem si některé věci schovala, ale něco jsem fakt musela vyhodit. A i když to jen píšu, brečim tady a nejradši bych vrátila čas a prožila s nima všechny ty kraásné chvíle znovu.

Ale teď k nové škole. Ačkoli mi bude moje stará třída hrozně moc chybět, taky se svým způsobem na novou školu těšim. Pořád si říkám, že na nové škole můžu být úplně nový člověk. Neřikám, že se tam chci nějak přetvařovat, ale právě spíš naopak. Na staré škole už jsem byla nějak zapsaná a mohla jsem se snažit sebevíc být jiná, ale brali mě pořád stejně.A někdy se až tochu bojím, kam se tam zařádím a jaká pak budu.

Už jsme měli adaptační kurz, takže tam už nějaké kamrády mám a myslim, že jsou všichni super. Tak snad tak super bude i celá škola a budu tam chodit aspoň z poloviny tak ráda, jako na tu starou školu :)

Bye, Bye ♥



Žádné komentáře:

Okomentovat