neděle 24. srpna 2014

DEPRESE

Ahoj všichni, tenhle blog mám dva dvy, ale chci jsem napsat co nejvíc článků, aby jste měli z čeho vybírat ;)

Asi ne úplně každý ví, co to deprese vlastně je. Hodně lidí na to kouká tak, že když je ti třeba 12, tak mít depresi nemůžeš a pod., ale to není rozhodně pravda. Můžete mít totiž silnou depresi, kdy byste měli už navštívit odbornou pomoc, a nebo třeba slabší, která i přesto, že se nazývá ''slabá'', vůbec slabá neni.

Dokonce v dnešní době je čím dál víc mladistvích, kteří trpí depresí.
Myslím si, že je to proto, že v dnešní době trávíme tolik času na internetu. I taková blbost, jako že máš málo liků na profilové fotce, může být prvním krokem k depresi. V tu chvíli si třeba říkáte, že nejste dost oblíbení a že nestojíte za nic, ale o tom to vůbec není. Stačí když si uvědomíte, kolika lidem se líbíte, kteří ani facebook nemají ;) Rodiče, prarodiče a všichni možní příbuzní.

Pak je tu další věc: HATERS
Né každý je kvůli něčemu hejtován, ale už to, že do očí vám to řekne jen málokdo, ale na facebooku je hned každý hrdina.

A asi nejsilnější věc je, když se pořád koukáte na fotky dokonalých holek/kluků a sami si pak nepřijdete dokonalí.
Ale to je deprese z toho, že si třeba nepřipadáte dostatečně dobří, ale pak je tu spoustu dalších důvodů. A když jste teenager, většinou má na depresi vliv nějaký vztah ;) Ať už je to třeba to, že jste single a připadáte si sami, nebo máte třeba ve vztahu nějaké problémy. Každému na depresi pomáhá něco jiného (svěřit se někomu nebo jen ležet a přemýšlet).

Mně osobně pomáhá to tak trochu nechat být. Moc o tom nepřemýšlet a snažit se třeba nějak zabavit. Myslím, že asi každému víc pomůže jít ven s kamarády a bavit se, než ležet doma a pořád dokola si to přehrávat v hlavě ;)
Když se mi něco takového stane a mám pocit, že můj život strácí smysl, prostě si jen vzpomenu na milon dalších lidí, kterým se v téhle chvíli určitě děje něco mnohem horšího. Od lidí, kterým v tuhle chvíli třeba umřel někdo blízký, až po děti v Africe.

Měla jsem například období, kdy mě každý volal a chtěl s něčím poradit a brečel mi do telefonu a neuvědomoval si, že mě je taky hrozně, ale místo toho, abych to taky někomu řekla, poslouchám je a snažím se jim poradit ;) Pokud jste tohle přečetli a máte s jakoukoliv depresí své zkušenosti, prosím podělte se do komentáře.
Takže Bye, bye ♥

2 komentáře:

  1. Vidí, že je nás čím dál víc, co začínáme blogovat a myslím, že je o fajn věc. Jinak puberta je velmi proměnlivé období, teď je to takové nejisté a prostě jednou se směješ a za chvíli brečíš. Deprese je hnus, nemám moc zkušeností, ale dost velkých smutků jsem si letos zažila, když se nám ztratila fenka.

    ZAJÍMAVÝ A PĚKNÝ BLOG! :)
    Andie

    OdpovědětVymazat