neděle 28. září 2014

Láska/neláska


Ahoj všichni, co jste právě narazili na můj blog. Dlouho jsem se rozmýšlela, o čem tentokrát napíšu a pak se mi dostalo do hlavy tohle téma. Začala jsem mít pocit, že někteří lidé slova "Miluju tě" někdy používají dost neuváženě. Jakoby skoro nevěděli, co to znamená. A někdy si tak říkám, že to možná nevim ani já. Ale podle mě láska není jen o tom, že je ti třeba někdo sympatický a hezky se ti s ním povídá....
 

 Lidi dokážou kvůli PRAVÉ lásce dělat někdy dost šílené věci. A není divu, protože nic mocnějšího než láska asi není. Je často přirovnávána k droze a celkem právem. Láska vám totiž někdy oblbne mozek tak, že ani nevíte co děláte a za normálních okolností byste tohle nikdy neudělali. Když někoho opravdu milujete, jste najednou úplně zaslepení. Nevidíte chyby toho druhého a když už je vidíte, tak si je nedokážete přiznat.
Dokážete se vzdát celé rodiny, jen aby jste byli s tím, koho milujete. A když jste s ním, všechno okolo se zastaví a je to jako byste byli na světě jen vy dva. A hlavně tahle láska, o které tu mluvím, by neměla být na pár měsíců či let, ale NAVŽDY! 

Takže, tohle je můj názor na lásku a "miluju tě" se má podle mě používat jen v případě, že to cítíte nějak takhle :) Byla bych hrozně moc vděčná, kdyby jste napsali váš názor do komentářů! 

Bye, Bye ❤️


Žádné komentáře:

Okomentovat